آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با 7 سال فعالیت و تلاش در عرصه طراحی تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین تولید تیزرهای تبلیغاتی با نیروهای مجرب و خبره توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا حفظ نماید. فعالیت ما در تولید تیزرهای تبلیغاتی با توجه به نیازهای مشتریان خود و همچنین نیروی کار مجرب و متعهد باعث شده است ما یکی از موفق ترین و با بهترین گزینه در میان رقبای خود قرار بگیریم.

ما با استفاده از بروز ترین تجهیزات فیلمبرداری، عکاسی، تصویر برداری هوایی و ... فعالیت خود را آغاز نموده‌ایم، با این روند، رزومه موفقی در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص روند اجرای کار و تعرفه تولید تیزر تبلیغاتی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تولید تیزر تبلیغاتی در اصفهان

بهترین و کامل‌ترین روش برای ارائه محصول و یا به نوعی آگهی اعم از رسانه‌های محیطی، تلوزیونی و رادویی می‌باشد. به طور کلی می‌توان تیزر تبلیغاتی را کلیپ، یا فیلم کوتاه، مالتی مدیا ویا صوت و... که توسط آن بتوان توجه مخاطب را برای هرچه بهتر به فروش رساند محصول یا خدمات جلب نمود، بیان کرد. در اصل این روش باعث می‌شود که محصول یا خدماتتان مشتری‌های فعلی و فی‌نفسه را برایتان پدید آورد.

اصولاً با توجه به این که تیزر تبلیغاتی به رفتاری گفته می‌شود که با کامل نشان ندادن یا کامل نگفتن پیامی که در حال انتقال برای مخاطب است، در افراد حس کنجکاوی ایجاد نماید و شما را در فکر فرو ببرد. به عنوان مثال فرض کنید محصول یا خدماتی که توسط تیزر ارائه می‌گردد مشخص کننده این نیست که این محصول برای چه شرکتی، چه برندی و یا چه چیزی روبه روی شما هست. فقط پیام در حال انتقال به شما می‌باشد با این تفاوت که نمی‌دانید هدف از این تبلیغ چیست...! یا به زبانی ساده‌تر پیغامی در حال انتقال است اما شما معنی‌اش را نمی‌فهمید. با این رو سوالاتی در ذهن شما ایجاد می‌گردد که:

  • آیا قرار است محصولی فروخته شود یا خیر؟
  • آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟
  • تبلیغ برای چه جیزی در حال پخش است؟
  • پیام تبلیغ چیست؟
  • برند تبلیغ دهنده کیست؟
  • اصلا چه چیزی دارد تبلیغ می شود؟

و ده‌ها پرسش دیگر، که شما را دچار یک دوگانگی قرار داده است، که آیا آگهی تبلیغی که مشاهده کرده‌اید به چه چیزی مربوط است...!

با توجه به مطالبی که ذکر شد، می‌توان به این نتیجه رسید که در میان تمامی تبلیغاتی که نامبرده شد(کلیپ، با فیلم کوتاه، مالتی مدیا یا صوت و...) کماکان بیشترین و بهترین تاثیر گذاری را روی مخاطبین، البته بسته به نوع محصول می‌گذارند.

انواع تیزرهای تبلیغاتی چیست؟

در تولید تیزرهای تبلیغاتی باید بدانیم که تاثیر گذارترین نوع تیزر کدام است.

  • تیزرهای انیمیشن: این نوع تیزر برای تبلیغات مشاغلی بسیاری، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • تیزرهای رئال: در این نوع تیزر به صورت یک تبلیغ تلویزیونی انجام می‌گیرد که تمام عناصر آن به صورت واقعی در تیزر نقش دارند، که به معرفی محصولی به صورت واقعی می‌پردازند.
  • تیزرهای رئال انيميشن: به این نوع تیزر، تیزری گفته می‌شود که عناصر استفاده شده در آن، از انیمیشن و رئال استفاده شده باشد. یعنی از گرافیک متحرک و عناصر واقعی تشکیل شده باشد.

تیزرهای تبلیغاتی چگونه ساخته می‌شوند؟

عموماً تولید تیزرهای تبلیغاتی پر هزینه است، بنابراین در ساخت آن‌ها، باید نهایت خلاقیت و ابتکار را برای انتقال هر چه بهتر پیام تبلیغ، بکار برد. برای تولید تیزر می‌توان از مراحل زیر نام برد.

  • توافق سفارش دهنده در مورد فیلم نامه.
  • انتخاب شرکت سازنده توسط مخاطب یا سفارش دهنده.
  • تعیین هزینه ساخت تیزر و توافق توسط سفارش دهنده.
  • در صورتی که سفارش تیزر، تیزر رئال باشد انتخاب بازیگر انجام می‌گیرد.
  • تولید موسیقی یکی از اثر بخش‌ترین قسمت تیزر می‌باشد که این مورد توسط آهنگساز حرفه‌ای تولید می‌شود.
  • برای تولید تیزر باید کارگردان و عناصر آن مشخص گردد.
  • شروع برای فیلمبرداری که شامل دو بخش مهم اعم از از اجاره استودیو فیلم یا مکانی مناسب برای فیلمبرداری و دیگری تشکیل یک گروه حرفه‌ای فیلم‌سازی که این امر مربوط تیزرهای رئال می‌باشد.
  • پس از تولید، که این در این بخش افکت‌های صدا، جلوه‌های ویژه و افکت‌های مورد نیاز ساخته و تهیه می‌شود.
  • در بخشی دیگر صداگذاری انجام می‌شود. اگر نیاز به صدای خارجی باشد، ضبط به صورت جداگانه انجام می‌گیرد. که شامل سه بخش عمده:
    • تعیین صدا، غیر از یکسری صداهای موجود.
    • در برخی موارد تهیه قطعات موسیقی ‌آزمایشی.
    • اجاره استودیو و نهایتاً ضبط صدا.
  • و در نهایت تدوین که نهایی‌ترین مرحله ساخت تیزر تبلیغاتی می‌باشد، در این مرحله تمام اجزا و عناصر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.

ویژگی تیزرهای تبلیغاتی چیست؟

در عرصه امروزه بهترین تیزر که به صورت خلاقانه و حرفه‌ای تولید می‌شود، باید عاملی تاثیر گذارتر برای جذب مشتری در بین مخاطبین خود باشد. شما به عنوان یک تولیدکننده و یا مدیر باید بدانید که در بازرارهای امروزه رقابت زیاد و شدیدی وجود دارد و در نهایت مدیر یا برندی موفق‌تر است که بتواند توسط تبلیغات اثر بخش پیام خود را به مخاطب انتقال دهد. مدیر یا برند باید هدف از تولید تیزر برای محصول خود را بداند و با توجه به این امر مشتری و یا مخاطب خود را بشناسد، یعنی باید بدانید که قشر مورد نیاز محصول خود کدام دسته است. به عنوان مثال اگر شما بخواهید برای نوجوانان تبلیغ کنید باید قالب تیزر با افکار و علایق آنان هم خوانی داشته باشد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که یک تیزر از نظر استراتژیک باید بی نقص باشد و دارای مفهومی خلاقانه باشد و صحیح اجرا شود. ویژگی‌های یک تیزر تبلیغاتی را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که این موارد عبارت است از:

  • استفاده شده از یک ایده خلاقانه و با مفهوم ‌باشد.
  • از جذابیت ظاهری بسیار تاثیر گذاری استفاده شود.
  • سرعت انتقال پیام به مخاطب باید بسیار بالا باشد.
  • تولید تیزر باید بر اساس نیاز مخاطب باشد نه بر اساس سلیقه کارفرما.
  • هوشیار کردن مخاطب از محصول یا خدمات شما.
  • تیزر باید به گونه‌ای به مخاطب ارائه گردد که احساس کند محصول شما تمام نیازهایش را برآورده می‌کند.
  • مشتری را مجاب می‌کنید که به خدمات یا محصولتان نیاز اصلی دارند.
  • صحت اعتبار شرکت شما را به مخاطب نشان دهد.

تیزرهای تبلیغاتی در کجاها استفاده می‌شود؟

موارد استفاده از فیلم و تیزرهای تبلیغاتی را می‌توان در نمایشگاه‌ها برای معرفی محصول، کنفرانس‌ها و سمینارها، در سالن‌های انتظار و استراحت سازمان، در رسانه‌های تصویری عمومی و تخصصی جهت تبلیغات، استفاده به عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی، ارائه و معرفی یک یا چند محصول و یا خدمات یک سازمان، ارائه گزارش عملکرد سازمان، استفاده در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهر، در هتل‌ها و تالارها، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت یک شرکت و یا وب سایت‌های اشتراک گذاری فیلم و همچنین در فیلم‌های آموزشی را نام برد.

مشاهده نمونه کار تولید تیزر تبلیغاتی در اصفهان
مطالب تولید تیزر تبلیغاتی در اصفهان بر پایه تحقیق و تلاش بسیاری توسط آرنیکاگرافیک انجام و نوشته شده است. انتشار جمعه 13 آبان ماه 1398 / 16:23