مقالات مربوط به طراحی و تبلیغات را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به طراحی لوگو را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به طراحی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به موشن گرافیک را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به تیزر تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به عکاسی تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به هدایای تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به تبلیغات محیطی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به محتوای شبکه های مجازی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی و تبلیغات را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی لوگو را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به موشن گرافیک را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به تیزر تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به عکاسی تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به هدایای تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به تبلیغات محیطی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به محتوای شبکه های مجازی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات متداول مربوط به آژانس ما را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
خدمات آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک را میتوانید در یک نگاه ببینید. ما بر اساس تخصص و تجربه نیروهای جوان خود، در راستای برآوردن نیازهای مشتریان خویش، طی 7 سال فعالیت در عرصه طراحی و تبلیغات توانستهایم تمامی تلاش خود را به كار بگیرم تا جای خود را در میان دیگر رقبای خود حفظ نماییم.
با همت و تلاش مستمر و مثبت ، مسیر توسعه و اعتلای طراحی متنوع كشور را ادامه دهیم و در این جهت دست همكاری خود را به سوی كلیه عزیزان و صاحب نظران این فعالیت دراز کرده و امیدوار به همكاری بیش از پیش هستیم.
آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک طی فعالیتهای 7 ساله خود در عرصه طراحی تبلیغات، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین طراحی لوگو(آرم و نشان) توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا باز کند. با توجه به نیازهای مشتریان خود با ارائه ایدههای جدید، پلنهای مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار دادهایم، که پس از مطالعه مطالب زیر میتوانید با توجه به نیاز خود از این پلنهای ویژه برخوردار شوید. در این رو با تکنیکهای جدید و مدرن در این راه موفق بوده و قصد جلب رضایت بیشتر مشتریان جدید و قدیم را سرلوحه کار خود قرار دادهایم. که با این روند، رزومه موفقی در کارنامه درخشان خود به ثبت رساندهایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص روند اجرای کار و تعرفه طراحی لوگو میتوانید با ما تماس بگیرید.
آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک طی فعالیتهای 7 ساله خود در عرصه طراحی تبلیغات، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین طراحی لوگو(آرم و نشان) توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا باز کند. با توجه به نیازهای مشتریان خود با ارائه ایدههای جدید، پلنهای مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار دادهایم، که پس از مطالعه مطالب زیر میتوانید با توجه به نیاز خود از این پلنهای ویژه برخوردار شوید.
در این رو با تکنیکهای جدید و مدرن در این راه موفق بوده و قصد جلب رضایت بیشتر مشتریان جدید و قدیم را سرلوحه کار خود قرار دادهایم. که با این روند، رزومه موفقی در کارنامه درخشان خود به ثبت رساندهایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص روند اجرای کار و تعرفه طراحی لوگو میتوانید با ما تماس بگیرید.
لوگو به یک نشانه گرافیکی گفته میشود که توسط آن بیان مفهوم برند، محصول، خدمات و یا معرفی یک مجموعه تجاری، سازمان و یا افراد میباشد. معمولاً لوگو اغلب از علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از اینها طراحی میشود، تا به این طریق نوع خدمات، اهداف، شغل و محصول خود را سریعتر به مخاطب معرفی کنند. بنابراین طراحی لوگوی زیبا و کارآمد اهمیت بسزایی در محبوبیت یک برند در نظر مخاطبان دارد.
میتوان لوگو را بر اساس عناصری که در آن استفاده میشود مانند علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از اینها، به 3 دسته کلی تقسیم کرد:
همواره در انتخاب طرح لوگو برای برند یا شرکت خود نهایت دقت را داشته باشید و به خوانایی، کارآمدی و زیبایی آن توجه کنید. زیرا نقش لوگو در ایجاد ارتباط با مخاطب، محبوبیت و انتقال مفاهیم برند شما، نقشی کلیدی و بسیار پر اهمیت دارد.
کیفیت کافی نیست، با خوب دیده شدن، برند شما در ذهن و قلب مخاطب اندازه گیری میشود.
یک لوگوی منحصر به فرد، از طریق چشمان مخاطب وارد ذهن او شده و در قلب وی نفوذ میکند. اکنون شما در جایی قرار دارید که در لحظه تصمیم شما را جایگزین رقبایتان خواهد نمود ! شما حرفی نمیزنید، شعار نمیدهید، حجم انبوهی از تصاویر مجموعه و تجهیزات خود را در معرض دید مخاطب قرار نمیدهید، فقط یک لوگو در برابر چشمانش به نمایش گذاشته و لوگو کار خودش را خواهد کرد، لوگو شما را به گونه ای موثر معرفی و حافظه اشخاص ماندگار مینماید. البته اگر این لوگو استاندارد و حساب شده طراحی شده باشد.
یک لوگوی منحصر به فرد، از طریق چشمان مخاطب وارد ذهن او شده و در قلب وی نفوذ میکند. اکنون شما در جایی قرار دارید که در لحظه تصمیم شما را جایگزین رقبایتان خواهد نمود !
شما حرفی نمیزنید، شعار نمیدهید، حجم انبوهی از تصاویر مجموعه و تجهیزات خود را در معرض دید مخاطب قرار نمیدهید، فقط یک لوگو در برابر چشمانش به نمایش گذاشته و لوگو کار خودش را خواهد کرد، لوگو شما را به گونه ای موثر معرفی و حافظه اشخاص ماندگار مینماید. البته اگر این لوگو استاندارد و حساب شده طراحی شده باشد.
تاثیری که هویت بصری شما بر مخاطب خواهد داشت تصویر واقعی برند شماست.
هویت بصری منسجم و قوی، تصویر ذهنی سازمان را بهبود میبخشد و فعالیتهای بازاریابی آن را حمایت میکند. ارزش هویت بصری سازمان بسیار درخور توجه است؛ اگر به نحوی شایسته ارائه شود، ارزش افزوده مییابد و استفادۀ نامناسب نیز از اعتبار آن میکاهد. هویت بصری شامل لوگو و اقلام جانبی همچون سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و سایر اقلامی است که تمامی آنها از مجموعه راهنماهای یکپارچه گرافیکی پیروی میکنند. این راهنماها مشخص میکنند که هویت بصری یک سازمان چگونه باید برای موارد چاپی و الکترونیکی به کار گرفته شود تا پیوستگی بصری سازمان حفظ گردد. در بازار امروز که کاملاً رقابتی است، رعایت استانداردهای مربوط به تدوین و طراحی هویت بصری سازمان نقش بسیار تعیین کنندهای در تصویرسازی مناسب در ذهن مخاطبین آن سازمان دارد. هویت بصری از جهات گوناگون به کسب و کار شما رونق میبخشد. سازمان یا شرکتی که از این نظر خود را توانمند سازد و دارای یک هویت بصری مستحکم باشد، با این کار به مشتریانش اطمینان میدهد که ما در حرفه خود ثابت قدم هستیم این کار نمادی از ماندگاری و قدمت شما در کسب و کارتان محسوب میشود و نه تنها برای مشتریان جذاب است، بلکه سرمایه گذارانی که قصد شروع همکاری با شما دارند نیز مطمئنتر میکند. در واقع این کار شاخصی از میزان تمایل شما برای موفق بودنتان است. این نشان دهنده آن است که شما در صنعت خودتان یک پیشروی مطمئن هستید.
هویت بصری منسجم و قوی، تصویر ذهنی سازمان را بهبود میبخشد و فعالیتهای بازاریابی آن را حمایت میکند. ارزش هویت بصری سازمان بسیار درخور توجه است؛ اگر به نحوی شایسته ارائه شود، ارزش افزوده مییابد و استفادۀ نامناسب نیز از اعتبار آن میکاهد. هویت بصری شامل لوگو و اقلام جانبی همچون سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و سایر اقلامی است که تمامی آنها از مجموعه راهنماهای یکپارچه گرافیکی پیروی میکنند.
این راهنماها مشخص میکنند که هویت بصری یک سازمان چگونه باید برای موارد چاپی و الکترونیکی به کار گرفته شود تا پیوستگی بصری سازمان حفظ گردد. در بازار امروز که کاملاً رقابتی است، رعایت استانداردهای مربوط به تدوین و طراحی هویت بصری سازمان نقش بسیار تعیین کنندهای در تصویرسازی مناسب در ذهن مخاطبین آن سازمان دارد.
هویت بصری از جهات گوناگون به کسب و کار شما رونق میبخشد. سازمان یا شرکتی که از این نظر خود را توانمند سازد و دارای یک هویت بصری مستحکم باشد، با این کار به مشتریانش اطمینان میدهد که ما در حرفه خود ثابت قدم هستیم این کار نمادی از ماندگاری و قدمت شما در کسب و کارتان محسوب میشود و نه تنها برای مشتریان جذاب است، بلکه سرمایه گذارانی که قصد شروع همکاری با شما دارند نیز مطمئنتر میکند. در واقع این کار شاخصی از میزان تمایل شما برای موفق بودنتان است. این نشان دهنده آن است که شما در صنعت خودتان یک پیشروی مطمئن هستید.
با انسجام در ارائه برند، تصویری در ذهن مخاطب ساخته خواهد شد که آن تصویر سهم شما از بازار است.
کیفیت کافی نیست، با خوب دیده شدن، برند شما در ذهن و قلب مخاطب اندازه گیری میشود. تصویر برند شما تاثیری که هویت بصری شما بر مخاطب خواهد داشت تصویر واقعی برند شماست. سهم شما از بازار هویت شماست با انسجام در ارائه برند، تصویری در ذهن مخاطب ساخته خواهد شد که آن تصویر سهم شما از بازار است. یکپارچگی لازمه موفقیت است. چنین دیدگاه جامع نگری در پیشگاه زیستی و هنر اسلامی به طور روشن قابل پیگیری است. بطور مثال وقتی در مسجد جامع اصفهان قرار میگیریم به طور ناخودآگاه فضا (ترکیب هنرمندانه) ما را در حالت روحانی خاصی قرار میدهد. این حالت روحانی حاصل حفظ و در عقیده اخذ تناسبات خاص هندسی در هنر آن روزگار است. خطوطی که ساختار بنا را شکل دادهاند، هندسه کتیبهها، هندسه گونه خطوط. مورد بهرهگیری در کتیبه نویسی همگی بر اساس مفهوم واحدی بوده است که هنرمند سعی در القا آن در ذهن مخاطب داشته است متاسفانه چنین دیدگاه جامع نگری در ساخت ذهنی اهالی روزگار ما و به تبع آن در هنر امروز ما کمرنگ تر است.
کیفیت کافی نیست، با خوب دیده شدن، برند شما در ذهن و قلب مخاطب اندازه گیری میشود. تصویر برند شما تاثیری که هویت بصری شما بر مخاطب خواهد داشت تصویر واقعی برند شماست. سهم شما از بازار هویت شماست با انسجام در ارائه برند، تصویری در ذهن مخاطب ساخته خواهد شد که آن تصویر سهم شما از بازار است. یکپارچگی لازمه موفقیت است.
چنین دیدگاه جامع نگری در پیشگاه زیستی و هنر اسلامی به طور روشن قابل پیگیری است. بطور مثال وقتی در مسجد جامع اصفهان قرار میگیریم به طور ناخودآگاه فضا (ترکیب هنرمندانه) ما را در حالت روحانی خاصی قرار میدهد. این حالت روحانی حاصل حفظ و در عقیده اخذ تناسبات خاص هندسی در هنر آن روزگار است. خطوطی که ساختار بنا را شکل دادهاند، هندسه کتیبهها، هندسه گونه خطوط.
مورد بهرهگیری در کتیبه نویسی همگی بر اساس مفهوم واحدی بوده است که هنرمند سعی در القا آن در ذهن مخاطب داشته است متاسفانه چنین دیدگاه جامع نگری در ساخت ذهنی اهالی روزگار ما و به تبع آن در هنر امروز ما کمرنگ تر است.
هویت بصری، مجموعه بایدها و نبایدهایی است که با تشکیل یکپارچگی، برند را به صورت خودکار به سمت موفقیت بصری سوق میدهد.
تمام برندها یک نشان تجاری (لوگو یا مارک تجاری) دارند، اما تعداد کمی از آنها از چکش بصری برخوردارند هویت بصری برند چهره و تیپ یک برند است، این هویت شامل تمامی عناصر بصری میگردد که مشتری در برخورد با یک سازمان با آن مواجه میشود و یک برند با آنها به مشتری یادآوری میگردد. اگر برند را یک خانه فرض کنیم، هویت بصری آن نما و دکوراسیون داخلی و چیدمان آن خانه خواهد بود. به نظر شما چه ارتباطی بین کلمههای رایتل، چای گلستان، مادر، برنج طبیعت، بانک سامان، میدان نقش جهان، برج میلاد، نوروز و لیونل مسی وجود دارد. درست است هیچ ارتباطی! اما کلمههای فوق یک وجه مشترک دارند! هنگامی کلمههای فوق را میشنوید، در ازاء هر کلمه، تصویری کامل براساس مشاهدات و اطلاعاتی که قبلا کسب کردهاید در مغز شما در مورد هر کلمه شکل میگیرد. این همان هویت بصری برند است. هویت بصری یعنی قاعدهای که شما برای شکل و ظاهر اجزای شرکتتان طراحی میکنید. وقتی شرکتی میخواهد برای خودش هویت بصری بسازد باید همه اجزای شرکت را به گونه ای طراحی کند که بیانگر خاص او باشد. مثلا طراحی لباس کارکنان، روشهای بازاریابی، قلم و پرچم شرکتتان، فونت و رنگ آرم شرکت، برگهها و سربرگهای شرکت و … اینها همه هویت بصری شرکت شما هستند. طراحی یونیفورم کارکنان شرکتتان هویت بصری شرکت به حساب میآید به گونهای که اگر سایرین این افراد را با این لباس ببینند میدانند متعلق به کدام شرکت است. هویت بصری یعنی طراحی یک مدل و قاعده خاص برای اجزای شرکتتان! اما لوگو فقط یک نماد برای شناساندن شرکتتان است و جزئی از هویت بصری شرکت شما!.
تمام برندها یک نشان تجاری (لوگو یا مارک تجاری) دارند، اما تعداد کمی از آنها از چکش بصری برخوردارند هویت بصری برند چهره و تیپ یک برند است، این هویت شامل تمامی عناصر بصری میگردد که مشتری در برخورد با یک سازمان با آن مواجه میشود و یک برند با آنها به مشتری یادآوری میگردد. اگر برند را یک خانه فرض کنیم، هویت بصری آن نما و دکوراسیون داخلی و چیدمان آن خانه خواهد بود. به نظر شما چه ارتباطی بین کلمههای رایتل، چای گلستان، مادر، برنج طبیعت، بانک سامان، میدان نقش جهان، برج میلاد، نوروز و لیونل مسی وجود دارد. درست است هیچ ارتباطی! اما کلمههای فوق یک وجه مشترک دارند! هنگامی کلمههای فوق را میشنوید، در ازاء هر کلمه، تصویری کامل براساس مشاهدات و اطلاعاتی که قبلا کسب کردهاید در مغز شما در مورد هر کلمه شکل میگیرد. این همان هویت بصری برند است.
هویت بصری یعنی قاعدهای که شما برای شکل و ظاهر اجزای شرکتتان طراحی میکنید. وقتی شرکتی میخواهد برای خودش هویت بصری بسازد باید همه اجزای شرکت را به گونه ای طراحی کند که بیانگر خاص او باشد. مثلا طراحی لباس کارکنان، روشهای بازاریابی، قلم و پرچم شرکتتان، فونت و رنگ آرم شرکت، برگهها و سربرگهای شرکت و … اینها همه هویت بصری شرکت شما هستند. طراحی یونیفورم کارکنان شرکتتان هویت بصری شرکت به حساب میآید به گونهای که اگر سایرین این افراد را با این لباس ببینند میدانند متعلق به کدام شرکت است. هویت بصری یعنی طراحی یک مدل و قاعده خاص برای اجزای شرکتتان! اما لوگو فقط یک نماد برای شناساندن شرکتتان است و جزئی از هویت بصری شرکت شما!.
حذف هزینه های مداوم طراحی که خروجی آنها باعث از بین رفتن یکپارچگی هویت برند شما نیز خواهد شد تنها با داشتن هویت بصری امکان پذیر است.
لوگو شما کلیدی ترین نقش را در شناسایی تجارتتان توسط مخاطبان ایفا میکند. همچنین مخاطبان شما تصمیم گیرندگان اصلی در انتخاب شما و برندتان هستند. این جمله گویای این نکته است که مخاطبان و مشتریان در اکثر موارد بیشتر احساسی و سلیقه ای تصمیم میگیرند و انتخاب میکنند. مخاطبان در برخورد اول با هویت تجاری شما یا بیان سادهتر لوگو شما، تصمیم میگیرند که: آیا مشتری شما بشوند یا نه...! به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند یا نه! با شما مذاکره کنند یا نه...! نقش بسزایی در انتخاب این مخاطبان دارد. این مولفهها با گذر زمان دستخوش فرسایش و تغییر میشوند و عاملی که شاید چند سال پیش باعث جذابیت بسیار بالایی در لوگو میشده، امروز دیگر ارزشی ندارد. کمپانیهای بزرگ بروز رسانی و اصلاحات طراحی لوگو خود را با توجه به زمان و نسبت به ذائقه مخاطبان و مشتریان، با سنجش چنین مولفههایی انجام میدهند. حذف هزینههای مداوم طراحی که خروجی آنها باعث از بین رفتن یکپارچگی هویت برند شما نیز خواهد شد تنها با داشتن هویت بصری امکان پذیر است.
لوگو شما کلیدی ترین نقش را در شناسایی تجارتتان توسط مخاطبان ایفا میکند. همچنین مخاطبان شما تصمیم گیرندگان اصلی در انتخاب شما و برندتان هستند. این جمله گویای این نکته است که مخاطبان و مشتریان در اکثر موارد بیشتر احساسی و سلیقه ای تصمیم میگیرند و انتخاب میکنند. مخاطبان در برخورد اول با هویت تجاری شما یا بیان سادهتر لوگو شما، تصمیم میگیرند که:
نقش بسزایی در انتخاب این مخاطبان دارد. این مولفهها با گذر زمان دستخوش فرسایش و تغییر میشوند و عاملی که شاید چند سال پیش باعث جذابیت بسیار بالایی در لوگو میشده، امروز دیگر ارزشی ندارد. کمپانیهای بزرگ بروز رسانی و اصلاحات طراحی لوگو خود را با توجه به زمان و نسبت به ذائقه مخاطبان و مشتریان، با سنجش چنین مولفههایی انجام میدهند.
حذف هزینههای مداوم طراحی که خروجی آنها باعث از بین رفتن یکپارچگی هویت برند شما نیز خواهد شد تنها با داشتن هویت بصری امکان پذیر است.
آرنیکا گرافیک در اینستاگرام
کانال تلگرام آرنیکا گرافیک