آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با توجه به 7 سال فعالیت و تلاش‌های بی دریغ خود در عرصه طراحی تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین اجرای تبلیغات محیطی با نیروهای مجرب و خبره توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا حفظ نماید. فعالیت ما در اجرای تبلیغات محیطی با توجه به نیازهای مشتریان خود و همچنین نیروی کار مجرب و متعهد باعث شده است ما یکی از موفق ترین و با بهترین گزینه در میان رقبای خود قرار بگیریم.

ما با استفاده از بروز ترین تجهیزات، اجناس، بهترین متدها و خلاقیت‌ها در اجرای تابلوهای تبلیغاتی و ... فعالیت خود را آغاز نموده‌ایم، با این روند، رزومه موفقی در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص روند اجرای کار و تعرفه اجرای تبلیغات محیطی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تبلیغات محیطی در اصفهان

تبلیغات محیطی یکی از قدیمی‌ترین روش تبلیغات است، به نوعی به عناصر فیزیکی که قابل اجرا در معرض دید بینندگان است نیز می‌توان نسبت داد، ولی تبلیغات محیطی را به تبلیغاتی می‌گویند که خارج از خانه انجام بگیرد. این نوع تبلیغات شاخه‌ای تخصصی، جدید و رو به گسترش از تبلیغات بیرونی است که از یکسان به کار بردن آن‌ها پرهیز کرد. به هر رسانه‌ای که خارج از محیط منزل با مشتری در ارتباط باشد را عبارت تبلیغات خارج از منزل می‌گویند.

در قرن بیست و یکم چاشنی خلاقیت‌ها، پیشرفت بشر در حوزه تبلیغات محیطی بود. یکی از دستاوردهای بشر اختراع تکنولوژی جدیدی به اسم LED می باشد که اغلب از این تکنولوژی در بیلبوردهای تبلیغاتی هم استفاده می‌کردند ولی استفاده اصلی آن در تلویزیون و تبلیغات تلویزیونی می‌باشد.

رسانه و ابزارهای تبلیغات محیطی کدامند؟

چهار نوع عمده برای تبلیغاتی محیطی در سراسر جهان در نظر گفته می‌شود که این چهار نوع دارای شاخه‌های گسترده‌ای در حوزه تبلیغات محیطی می باشند، ما در این بخش به صورت کامل برای شما آماده کرده‌ایم، این چهار نوع عبارت است از:

  • بیلبورد: برای معرفی خدمات و محصول در محیط شهری این گزینه یکی از بهترین ابزار از جهت میزان دید می‌باشد. یک ایده جالب و بدیع در بیلبورد این است که بیننده را وادار به تفکری که در پشت یک طرح پنهان است می‌نماید. با این توصیف که بیننده فکر کرده و تصمیم نهایی برای خرید را بگیرد. که انواع و اقسام مختلفی از این نوع تبلیغات وجود دارد.
  • مبلمان شهری: مبلمان شهری را می‌توان گفت کوچکترین قسمتی از ابزارهای تبلیغات محیطی می‌باشد. یعنی بازخورد اندکی نسبت به سایر ابزارها دارند.
  • وسایل حمل و نقل: وسایلی همچون نظیر بدنه اتوبوس، بدنه خودروهای پخش محصول و... یکی از بهترین تبلیغات محیطی می‌باشد. در ابزار تبلیغات محیطی بیلبورد میزان دید وسیعی به بیننده ارائه می‌کند، ولی وسایل حمل و نقل با در نظر گرفتن اینکه امروزه رفت آمدهای وسیعی در سطح شهر انجام می‌گیرد، بازخورد فراوانی نسبت به بیلبورد دارد.
  • سایر رسانه‌های محیطی: در این قسمت همانطور که گفته شد شاخه‌های بسیاری دارد که در شرح آن می‌توان از موارد ذیل نام برد:
    • استرابورد
    • استند تبلیغاتی
    • ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، تاکسی
    • تابلوی سر در فروشگاه
    • دستگیره‌های تبلیغاتی
    • تلویزیون‌های تبلیغاتی
    • جعبه‌های نور یا لایت‌باکس تبلیغاتی
    • حروف نگاری روی پنجره فروشگاه
    • نقاشی دیواری و دیوار نویسی
    • سایه‌بان جلوی درب فروشگاه
    • عرشه پل‌ها
    • لامپ LED
    • لامپ‌های نئون
    • لمپوست بنر
    • ویترین
    • استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی
    • و ابزار خلاقانه و نامتعارف
استرابورد استرابورد دستگیره‌های تبلیغاتی دستگیره‌های تبلیغاتی تابلوی سر در فروشگاه تابلوی سر در فروشگاه تلویزیون‌های تبلیغاتی تلویزیون‌های تبلیغاتی ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، تاکسی ایستگاه‌های اتوبوس، مترو، تاکسی لامپ‌های نئون لامپ‌های نئون جعبه‌های نور یا لایت‌باکس تبلیغاتی جعبه‌های نور یا لایت‌باکس تبلیغاتی لمپوست بنر لمپوست بنر استند تبلیغاتی استند تبلیغاتی استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی تابلو LED تابلو LED بیلبورد بیلبورد سایه‌بان جلوی درب فروشگاه سایه‌بان جلوی درب فروشگاه وسایل حمل و نقل وسایل حمل و نقل تبلیغات عرشه پل‌ها تبلیغات عرشه پل‌ها

مزایای تبلیغات محیطی چیست؟

زمانی که مخاطب ناگزیر مشغول به دیدن تبلیغات محیطی اطراف خودش می‌شود می‌توان گفت این مورد نظر مخاطب را جلب نموده است، با این توصیف به جرات می‌توان گفت یکی از مزیت‌های فوق‌العاده تبلیغات محیطی نسبت به سایر رسانه‌های تبلیغاتی دیگر است. با بررسی‌های انجام شده چندین مورد از مزایای تبلیغات محیطی را به شرح زیر به دست آورده‌ایم که این موارد شامل:

  • یکی از بهترین ابزارها برای معرفی برند شما.
  • بهترین راه برای افزایش فروش خود.
  • وسیله‌ای مناسب برای معرفی کالا، خدمات و محصولات شما.
  • بهترین روش برای اطلاع رسانی نسبت به ورود یک محصول جدید در بازار.
  • ابزاری مناسب برای هدفگیری مشتری در مراکز تصمیم‌گیری.

معایب تبلیغات محیطی چیست؟

ابزارهای تبلیغاتی معمولا قیمت‌های سرسام آوری دارند با این رو تمام شرکت‌ها نمی‌توانند از این ابزار استفاده کنند ولی اگر شما قدرت استفاده از این ابزار را داشته باشید می‌توانید با رقیبان خود به خوبی در برابر کسب و کارتان رقابت کنید. وجود محدودیت در اجرای طرح‌های تبلیغاتی یکی دیگر از معایب این تبلیغات می‌باشد. همچنین با بررسی‌های انجام شده چندین مورد از معایب تبلیغات محیطی را مانند مزایای آن به شرح زیر به دست آورده‌ایم که این موارد شامل:

  • بالا بودن و عدم به صرفه بودن قیمت تبلیغات محیطی.
  • دارا بدون مجوزهای گوناگون برای اجرای آگهی.
  • قانونی بودن تبلیغ برای کالاها و خدمات خاص.
  • عدم امکان سنجش میزان دیده شدن تبلیغات محیطی توسط مخاطبین آن بر خلاف تبلیغات اینترنتی.
  • رسانه محیطی به طرز قابل توجهی قدرتمند است که می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند و عکس آن اگر زیر ساخت‌های مناسب و کافی را نداشته باشید، می‌تواند تبدیل به یک ضد تبلیغ شود.

تابلوسازی یک تبلیغات محیطی...!

یکی از بهترین و موثرترین شیوه‌های تبلیغات محیطی تابلوسازی می‌باشد. تابلو در انواع مدل‌ها، رنگ‌ها و همچنین از مواد‌های گوناگونی ساخته می‌شود. انواع مختلفی از تابلو وجود دارد که این موارد شامل:

  • حروف برجسته
  • تابلو چلنیوم
  • لایت‌باکس
  • تابلو تبلیغاتی
  • تابلو کامپوزیت
  • ترموود
  • پلکسی
  • حروف استیل
  • تابلو استیل
  • وکیوم
  • فلکس
  • تلویزیون شهری
  • تابلو روان
  • تابلو LED

انواع موقعیت‌های مکانی برای انجام تبلیغات محیطی...!

از جمله فاکتورهای مهم و اساسی برای تبلیغات محیطی یک مکان مناسب می‌باشد. درست و یا نادرست انتخاب کردن آن تاثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد کرد، از جمله بهترین مکان‌ها را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی نمود:

  • فضاهای بین شهری شامل:
    • اتوبان‌های بین شهری
    • عوارضی
    • پلیس‌راه‌ها
  • پایانه‌های حمل و نقل عمومی:
    • ایستگاه اتوبوس شهری
    • پایانه مسافربری بین شهری
    • پایانه مسافربری اتوبوس
    • قطار شهری
    • فرودگاه
    • راه آهن
  • جایگاه‌های سوخت‌گیری:
    • پمپ بنزین
    • جایگاه سوخت CNG
  • مراکز عمومی شامل:
    • مجتمع‌های تفریحی توریستی
    • مراکز خرید
    • نمایشگاه های بین‌المللی
    • میادین ورزشی
  • موقعیت‌های مکانی:
    • خیابان‌ها
    • میادین ورزشی
    • پل‌های عابر پیاده
    • پل‌های هوایی سواره‌رو
    • بزرگراه‌های شهری

در تبلیغات محیطی، گرافیک محیطی چه نقش دارد؟

یکی از شاخه‌های گرافیک، گرافیک محیطی می‌باشد که در رسیدن به اهداف بالا نقش مهم و بسزایی دارد، این امر با در بر گرفتن بخش عمده‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی و تجاری را در نظر دارد. ما در محیط اطرافمان مانند خیابان‌هایی که در آن تردد می‌کنیم، خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، پارکی که برای تفریح به آنجا می‌رویم و یا فضای سبزی که در آن قدم می‌زنیم، مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو که مدام در مکان آن‌ها رفت و آمد داریم، همه نیاز به برقراری روابط منطقی فرمی و روابط سازمان‌بندی دقیق بر مبنای اصول و مبانی بیان بصری دارند.

خلاقیت چاشنی لازم در تبلیغات محیطی...!

اگر در تبلیغات، خلاقیت به کار رود و یا به گونه‌ای منحصر به فرد باشد، تاثیر بسیار مطلوبی در بین دیگر تبلیغات خواهد گذاشت که باعث می‌شود محصول شما در بین دیگر محصولات برجسته تر جلوه نماید. با این توصیف باعث منحصر به فرد شدن شما در بین رقبایتان خواهید شد. منحصر به فردی با تبلیغات شما در مورد یک برند به طور مستقیم در ارتباط است و اگر در غیر اینصورت باشد مخاطب را از دست خواهید داد.

به دلیل تفاوت‌های زیادی که در بین محصولات در بازارهای مختلف تبلیغات وجود دارد، معمولا خلاقیت در ابتدا اولین حرف را می‌زند، اگه در تولید محصول و همچنین تبلیغ برای بازاریابی بدون تفکر و خلاقیت باشد محصول شما خسته کننده‌ترین گزینه برای مخاطب تبدیل خواهد شد و سازندگان تبلیغات باید در این راستا حتما از گرافیست‌های برتر برای خلاقیت در آثار خود استفاده کنند.

مشاهده نمونه کار تبلیغات محیطی در اصفهان
مطالب تبلیغات محیطی در اصفهان بر پایه تحقیق و تلاش بسیاری توسط آرنیکاگرافیک انجام و نوشته شده است. انتشار جمعه 1 آذر ماه 1398 / 16:23