مقالات مربوط به طراحی و تبلیغات را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به طراحی لوگو را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به طراحی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به موشن گرافیک را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به تیزر تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به عکاسی تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به هدایای تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به تبلیغات محیطی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
مقالات مربوط به محتوای شبکه های مجازی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی و تبلیغات را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی لوگو را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به طراحی سایت را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به موشن گرافیک را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به تیزر تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به عکاسی تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به هدایای تبلیغاتی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به تبلیغات محیطی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات مربوط به محتوای شبکه های مجازی را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
سوالات متداول مربوط به آژانس ما را میتوانید در این بخش مطالعه کنید.
خدمات آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک را میتوانید در یک نگاه ببینید. ما بر اساس تخصص و تجربه نیروهای جوان خود، در راستای برآوردن نیازهای مشتریان خویش، طی 7 سال فعالیت در عرصه طراحی و تبلیغات توانستهایم تمامی تلاش خود را به كار بگیرم تا جای خود را در میان دیگر رقبای خود حفظ نماییم.
با همت و تلاش مستمر و مثبت ، مسیر توسعه و اعتلای طراحی متنوع كشور را ادامه دهیم و در این جهت دست همكاری خود را به سوی كلیه عزیزان و صاحب نظران این فعالیت دراز کرده و امیدوار به همكاری بیش از پیش هستیم.
آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با توجه به 7 سال فعالیت و تلاشهای بی دریغ خود در عرصه طراحی تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین اجرای تبلیغات محیطی با نیروهای مجرب و خبره توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا حفظ نماید. فعالیت ما در اجرای تبلیغات محیطی با توجه به نیازهای مشتریان خود و همچنین نیروی کار مجرب و متعهد باعث شده است ما یکی از موفق ترین و با بهترین گزینه در میان رقبای خود قرار بگیریم. ما با استفاده از بروز ترین تجهیزات، اجناس، بهترین متدها و خلاقیتها در اجرای تابلوهای تبلیغاتی و ... فعالیت خود را آغاز نمودهایم، با این روند، رزومه موفقی در کارنامه درخشان خود به ثبت رساندهایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص روند اجرای کار و تعرفه اجرای تبلیغات محیطی میتوانید با ما تماس بگیرید.
آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با توجه به 7 سال فعالیت و تلاشهای بی دریغ خود در عرصه طراحی تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین اجرای تبلیغات محیطی با نیروهای مجرب و خبره توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا حفظ نماید. فعالیت ما در اجرای تبلیغات محیطی با توجه به نیازهای مشتریان خود و همچنین نیروی کار مجرب و متعهد باعث شده است ما یکی از موفق ترین و با بهترین گزینه در میان رقبای خود قرار بگیریم.
ما با استفاده از بروز ترین تجهیزات، اجناس، بهترین متدها و خلاقیتها در اجرای تابلوهای تبلیغاتی و ... فعالیت خود را آغاز نمودهایم، با این روند، رزومه موفقی در کارنامه درخشان خود به ثبت رساندهایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص روند اجرای کار و تعرفه اجرای تبلیغات محیطی میتوانید با ما تماس بگیرید.
تبلیغات محیطی یکی از قدیمیترین روش تبلیغات است، به نوعی به عناصر فیزیکی که قابل اجرا در معرض دید بینندگان است نیز میتوان نسبت داد، ولی تبلیغات محیطی را به تبلیغاتی میگویند که خارج از خانه انجام بگیرد. این نوع تبلیغات شاخهای تخصصی، جدید و رو به گسترش از تبلیغات بیرونی است که از یکسان به کار بردن آنها پرهیز کرد. به هر رسانهای که خارج از محیط منزل با مشتری در ارتباط باشد را عبارت تبلیغات خارج از منزل میگویند.
در قرن بیست و یکم چاشنی خلاقیتها، پیشرفت بشر در حوزه تبلیغات محیطی بود. یکی از دستاوردهای بشر اختراع تکنولوژی جدیدی به اسم LED می باشد که اغلب از این تکنولوژی در بیلبوردهای تبلیغاتی هم استفاده میکردند ولی استفاده اصلی آن در تلویزیون و تبلیغات تلویزیونی میباشد.
چهار نوع عمده برای تبلیغاتی محیطی در سراسر جهان در نظر گفته میشود که این چهار نوع دارای شاخههای گستردهای در حوزه تبلیغات محیطی می باشند، ما در این بخش به صورت کامل برای شما آماده کردهایم، این چهار نوع عبارت است از:
زمانی که مخاطب ناگزیر مشغول به دیدن تبلیغات محیطی اطراف خودش میشود میتوان گفت این مورد نظر مخاطب را جلب نموده است، با این توصیف به جرات میتوان گفت یکی از مزیتهای فوقالعاده تبلیغات محیطی نسبت به سایر رسانههای تبلیغاتی دیگر است. با بررسیهای انجام شده چندین مورد از مزایای تبلیغات محیطی را به شرح زیر به دست آوردهایم که این موارد شامل:
ابزارهای تبلیغاتی معمولا قیمتهای سرسام آوری دارند با این رو تمام شرکتها نمیتوانند از این ابزار استفاده کنند ولی اگر شما قدرت استفاده از این ابزار را داشته باشید میتوانید با رقیبان خود به خوبی در برابر کسب و کارتان رقابت کنید. وجود محدودیت در اجرای طرحهای تبلیغاتی یکی دیگر از معایب این تبلیغات میباشد. همچنین با بررسیهای انجام شده چندین مورد از معایب تبلیغات محیطی را مانند مزایای آن به شرح زیر به دست آوردهایم که این موارد شامل:
یکی از بهترین و موثرترین شیوههای تبلیغات محیطی تابلوسازی میباشد. تابلو در انواع مدلها، رنگها و همچنین از موادهای گوناگونی ساخته میشود. انواع مختلفی از تابلو وجود دارد که این موارد شامل:
از جمله فاکتورهای مهم و اساسی برای تبلیغات محیطی یک مکان مناسب میباشد. درست و یا نادرست انتخاب کردن آن تاثیر شگرفی در مخاطب ایجاد خواهد کرد، از جمله بهترین مکانها را میتوان به صورت زیر دستهبندی نمود:
یکی از شاخههای گرافیک، گرافیک محیطی میباشد که در رسیدن به اهداف بالا نقش مهم و بسزایی دارد، این امر با در بر گرفتن بخش عمدهای از فعالیتهای تبلیغاتی و تجاری را در نظر دارد. ما در محیط اطرافمان مانند خیابانهایی که در آن تردد میکنیم، خانهای که در آن زندگی میکنیم، پارکی که برای تفریح به آنجا میرویم و یا فضای سبزی که در آن قدم میزنیم، مجتمعهای تجاری، فروشگاهها، ایستگاههای مترو که مدام در مکان آنها رفت و آمد داریم، همه نیاز به برقراری روابط منطقی فرمی و روابط سازمانبندی دقیق بر مبنای اصول و مبانی بیان بصری دارند.
اگر در تبلیغات، خلاقیت به کار رود و یا به گونهای منحصر به فرد باشد، تاثیر بسیار مطلوبی در بین دیگر تبلیغات خواهد گذاشت که باعث میشود محصول شما در بین دیگر محصولات برجسته تر جلوه نماید. با این توصیف باعث منحصر به فرد شدن شما در بین رقبایتان خواهید شد. منحصر به فردی با تبلیغات شما در مورد یک برند به طور مستقیم در ارتباط است و اگر در غیر اینصورت باشد مخاطب را از دست خواهید داد.
به دلیل تفاوتهای زیادی که در بین محصولات در بازارهای مختلف تبلیغات وجود دارد، معمولا خلاقیت در ابتدا اولین حرف را میزند، اگه در تولید محصول و همچنین تبلیغ برای بازاریابی بدون تفکر و خلاقیت باشد محصول شما خسته کنندهترین گزینه برای مخاطب تبدیل خواهد شد و سازندگان تبلیغات باید در این راستا حتما از گرافیستهای برتر برای خلاقیت در آثار خود استفاده کنند.
آرنیکا گرافیک در اینستاگرام
کانال تلگرام آرنیکا گرافیک