آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با 7 سال فعالیت در عرصه طراحی تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین عکاسی تبلیغاتی و تولید تیز تبلیغاتی توانسته جای خود را در میان دیگر رقبا باز کند. عکاسی تبلیغاتی بهترین روش برای جذب مشتری در عرصه تبلیغات بصری می‌باشد. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت بهترین بازاریاب برای محصول و خدمات شما با ترکیبی از عناصر تبلیغاتی مانند کاتالوگ، بروشور و... می‌باشد.

در این رو با تکنیک‌های جدید و مدرن در این راه موفق بوده و قصد جلب رضایت بیشتر مشتریان جدید و قدیم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم‌. که با این روند، رزومه موفقی در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده‌ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص روند اجرای کار و تعرفه عکاسی تبلیغاتی می‌توانید با ما تماس بگیرید.

عکاسی تبلیغاتی در اصفهان

اگر کمی به نام آن دقت کنید، عکاسی تبلیغاتی به معنای تصاویری که با اهداف تبلیغاتی گرفته شده است، این تصاویر در بروشورهای تبلیغاتی، بنر و بیلبوردهای تبلیغاتی، کاتالوگ، منوهای غذایی و علاوه بر این‌ها در فضاهای مشابهی که نیاز به تقویت متن وجود دارد، کاربرد دارند. عکاسی تبلیغاتی برای فروش و یا معرفی یک محصول استفاده می‌شود، این عکس‌ها علاوه بر اینکه باید خیلی جذاب و با کیفیت باشند، باید بیننده را هم به خودشان جذب کنند. روش‌های زیادی برای استفاده بهینه از تصاویر تبلیغاتی گرفته شده در انواع تبلیغات وجود دارد.

ثبت تصاویر تبلیغاتی از سرویس و خدمات یک شرکت ممکن است کمی سخت باشد، اما شدنی است. عکس‌های تبلیغاتی معمولا در تبلیغات چاپی استفاده می‌شوند ولی در فضای آنلاین، روی بیلبوردها و حتی تبلیغات تلویزیونی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خدمات عکاسی آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیگ

  • عکاسی از قطعات الکترونیکی
  • عکاسی از فضاهای صنعتی
  • عکاسی از فضاهای داخلی
  • عکاسی از فضاهای خارجی
  • عکاسی از مواد غذایی
  • عکاسی از کیک و شیرینی
  • عکاسی از بسته بندی ها
  • عکاسی از نوشیدنی ها
  • عکاسی از غذا
  • عکاسی از کیک
  • عکاسی از شیرینی
  • عکاسی از شکلات
  • عکاسی از بستنی
  • عکاسی از دسر
  • عکاسی از سنگ های تزینی
  • عکاسی از سنگ های قیمتی
  • عکاسی از جواهرات
  • عکاسی از ساعت
  • عکاسی از دستبند
  • عکاسی از النگو
  • عکاسی از آویز
  • عکاسی از گوشواره
  • عکاسی از انگشتر
  • عکاسی از فلزات محدب، مقعر
  • عکاسی از فلزات ساده تخت
  • عکاسی از فلزات کروی
  • عکاسی از فلزات بزرگ
  • عکاسی از یخچال و موارد مشابه
  • عکاسی از ظروف شیشه ای
  • عکاسی از ظروف کریستال و تراش دار
  • عکاسی از پرده
  • عکاسی از پارچه
  • عکاسی از چرم و جیر
  • عکاسی از لوازم آرایشی بهداشتی
  • عکاسی از فرش
  • عکاسی از انواع کف پوش
  • عکاسی از موکت
  • عکاسی از مبلمان داخل استودیو
  • عکاسی از مبلمان خارج از استودیو
  • عکاسی از لباس با مدل
  • عکاسی از لباس بدون مدل
  • عکاسی از کیف
  • عکاسی از کفش
  • عکاسی از کمربند
  • عکاسی از لباس زنانه
  • عکاسی از جوراب
  • عکاسی از شلوار پارچه ای
  • عکاسی از شلوار جین
  • عکاسی از لباس دخترانه
  • عکاسی از لباس پسرانه
  • عکاسی از ماشین
  • عکاسی از موتور
  • عکاسی از تابلوی نقاشی در شرایط موزه ای
  • عکاسی از تابلوی نقاشی در شرایط غیر موزه ای
  • عکاسی از نسخ خطی
  • عکاسی از نسخ خطی طلادار
  • عکاسی از تابلوهای شیشه دار
  • عکاسی از سنگ، سرامیک، کاشی و ...
  • عکاسی از حجم، مجسمه و سازه های هنری

تفاوت عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی چیست؟

نکته در اینجاست که عکاسی صنعتی و تبلیغاتی نوعی تصویر برداری به صورت کاملا حرفه‌ای می‌باشد. با این تفاوت می‌توان گفت حرفه و مهارت که در ثبت تصاویر صنعتی و تبلیغاتی استفاده می‌شود، تفاوت بین آن‌ها را مشخص می‌کند. که به صورت مجزا در برای شما معرفی می‌کنیم:

  • عکاسی تبلیغاتی یا همان Advertising Photography: به این نوع تصاویر شاخه‌ای از عکاسی گفته می‌شود که عکاس از محصولات، کالاها، تولیدات و خدمات افراد یا شرکت‌‌ها عکسبرداری می‌کند.
  • عکاسی صنعتی یا همان Industrial Photography: به عکسی که با مهارت ویژه و به صورت علمی گرفته شود و امکان استفاده در طراحی کاتالوگ و بروشور و به صورت کلی در چاپ را داشته باشد گفته می‌شود. در این روش عکاس می‌داند که تمرکز مخاطب را چگونه در عکس جلب نماید. ثبت تصاویر تبلیغاتی مانند سایر عکاسی‌های حرفه‌ای با تنظیم نور، زاویه و ذوق هنری رابطه مستقیم دارد.

ویژگی‌های یک عکس تبلیغاتی خوب چیست؟

  • شناخت جامعه و محیطی که عکس قرار است در آنجا پخش شود.
  • روان شناختی افراد و شناخت تاثیر عوامل مختلف بر ذهن آن‌ها.
  • استفاده از خلاقیت و نو آوری در راستای تفهیم ویژگی‌ها.
  • معرفی ویژگی‌های محصول.

چگونه یک عکاس موفقی در تبلیغات شویم؟

یکی از جذابترین زمینه‌های عکاسی، عکاسی تبلیغاتی می‌باشد. در این سبک عکاس باید محصول را به خوبی به مخاطب معرفی کند و در کنار آن از سلیقه و نیاز خریدار هم باید آگاه باشد. یکی از پیچیدگی‌های این شغل کار کردن با افرادی می‌باشد که دید بازاری نسبت به محصول خود دارند و نگران نحوه معرفی محصول خودشان هستند. با وجود چنین سختی‌ها و مشتریان عده زیادی موفقیت محصول خود را به خاطر عکاس می‌دانند.

تکنیک‌های مناسب برای عکاسی تبلیغاتی کدامند؟

تبلیغات بدون تصویر مناسب یکی از ناقص‌ترین تبلیغات به شمار می‌آید، باید در نظر داشته باشید که برای کسب مهارت‌های لازم در زمینه عکاسی تبلیغاتی باید تجهیزات لازم را داشته باشید. بدون شک اصلی‌ترین و مهم‌ترین وسیله برای عکاسی در میان تجهیزات عکاسی، دوربین می‌باشد.

  • تعیین هدف از عکاسی: تعیین کردن هدف برای عکاسی، اولین قدم برای ثبت تصاویر تبلیغاتی می‌باشد. به عنوان مثال: چه قسمت‌های از محصول اهمیت بیشتری دارد، قرار است این عکس چه حسی را به مخاطب تحمیل کند و یا محصول را چگونه می‌خواهید به بیننده منتقل کنید. مشخص نمودن این اهداف می‌تواند شما را در چگونگی انجام مراحل بعدی و همچنین تعیین فضای مناسب یاری کند.
  • تجهیزات مناسب: تنها داشتن مهارت در زمینه عکاسی کافی نیست، این مهارت‌ها هنگامی در ثبت تصاویر خود را نشان می‌دهند که با تجهیزات مناسب همراه شود. اصلی‌ترین بخش تجهیزات عکاسی دوربین و بعد از آن لنزها می‌باشد که این دو مورد بیشترین اهمیت را دارند. داشتن یک استودیو به همراه تجهیزات نورپردازی مناسب، تاثیر بسیاری عالی در کیفیت برای شما خواهد داشت. که این امر باعث به ثبت رساندن حرفه‌ای‌ترین تصاویر می‌باشد.
  • ثبت تصاویر متعدد از سوژه: گرفتن تصاویر متعدد یکی از اصولی‌ترین بخش در عکاسی تبلیغاتی می‌باشد. برای اینکه بتوانید به بهترین شیوه محصول خود را معرفی کنید گرفتن تصاویر متعدد از سوژه می‌باشد.
  • بهترین نورپردازی: نورپردازی مناسب یکی از اساسی‌ترین عناصر برای ثبت عکس حرفه‌ای است. علاوه بر افزایش جذابیت محصول در هنگام ثبت تصویر از سوژه در معرفی آن به مخاطب نقش بسزایی دارد. باید به خاطر داشته باشید که هدف از نورپردازی مناسب روشن کردن سوژه نیست، برای تاکید بر شکل، سطوح و ابعاد مختلف سوژه نیز کاربرد دارد.
  • ویرایش نهایی: قسمت پایان عکاسی، ویرایش نهایی تصاویر به ثبت رسیده می‌باشد. اهمیت این بخش به قدری بالا می‌باشد که می‌توان گفت عدم ویرایش نهایی عکس شما ناقص و فاقد استانداردهای لازم می‌باشد. این بخش شامل اعمالی مانند رفع نواقص عکس، تنظیم نور، افزودن افکت‌ و جلوه‌های لازم، حذف پس زمینه و … می‌باشد و نقش بسزایی در افزایش جذابیت محصول دارد. تمامی این موارد را با استفاده از ابزارهایی مانند فتوشاپ، لایتروم و .. انجام می‌دهند.

انواع دسته بندی عکاسی تبلیغاتی کدامند؟

  • عکاسی با زمینه سفید
  • عکاسی دکوراتیو
  • عکاسی تبلیغاتی فوتومونتاژ
  • عکس تبلیغاتی ماکرو
مشاهده نمونه کار عکاسی تبلیغاتی در اصفهان
مطالب عکاسی تبلیغاتی در اصفهان بر پایه تحقیق و تلاش بسیاری توسط آرنیکاگرافیک انجام و نوشته شده است. انتشار جمعه 24 آبان ماه 1398 / 15:19