سوالات متداول

برای کارت ویزیت چه اطلاعاتی را پیشنهاد می دهید؟
اطلاعاتی مانند لوگو، نام شرکت، اطلاعات تماس مانند: آدرس، شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس سایت، شعار تبلیغاتی و قدمت فعالیت باید در کارت ویزیت پیشنهاد می شود.
سایز اصلی و استاندارد کارت ویزیت چند است؟
سایز اصلی بسته به نوع کارت و انداز دلخواه خود شما بستگی دارد. انواع و اقسام اندازه ها وجود دارد ولی سایز اصلی و استاندارد کارت ویزیت 8.5 در 5.5 و 8.5 در 4.8 سانتیمتر می باشد.
چگونه می توانم لیست قیمت شما را داشته باشم؟
با توجه به نوسان بودن قیمت ها در بازار امروز، فقط قیمت طراحی را شما میتوانید داخل سایت قسمت تعرفه خدمات مشاهده کنید. برای استعلام قیمت چاپ با ما تماس بگیرید.
برای کسانی که عجله دارند چه چاپی پیشنهاد می شود؟
کسانی که در بازه زمانی کوتاه نیاز به طراحی و چاپ سفارشات خود دارند. نهایت انجام سفارشات از طراحی تا تحویل سفارش چاپی، تا 24 ساعت از زمان تایید طرح طراحی شده، چاپ شده تحویل داده می شود.
چگونه طرح دلخواه را قبل از چاپ ببینیم؟
ما با استفاده کتاب رنگ علاوه بر آشنایی شما با مفاهیم و خواص رنگ ها، از درست بودن کد رنگی که انتخاب کرده اید. و هماهنگی رنگ منتخب خود با کد های رنگی تعریف شده در چاپ ، اطمینان حاصل کنند.
منظور از طرح اختصاصی چیست؟
طرح اختصاصی طرحی است که برای یک فرد یا یک کسب و کار به صورت کاملا اختصاصی انجام می شود. هزینه طراحی اختصاصی از سایز طراحی ها بیشتر است به این دلیل که برای طراحی از ایده ها و خلاقیت های بسیاری استفاده می شود.
نکات قابل توجه در طراحی کدامند؟
  • سایز استاندارد کارت ویزیت 8.5 در 4.8 و کارت های لمینت مات و براق 9x6 می باشد.
  • رزولیشن با DPI 300
  • تک رنگ بودن نوشته های ریز
  • تعریف فرمت رنگی CMYK
  • رعایت فاصله 3 الی 5 میلیمتر از هر چهار طرف طراحی ها
  • اندازه دقیق طراحی با محصول
چاپ ست اداری شامل چه مواردی است؟
  • سربرگ
  • اوراق اداری
  • پاکت نامه
  • کاغذ یادداشت
  • فاکتور
  • رسید
  • برگه مخصوص قیمت ها
  • کارت های ویزیت و …
چه مدت زمانی لازم است برای طراحی سفارشات؟
مدت زمانی دقیق نمیتوان برای همه طراحی ها تعیین کرد. مدت طراحی کارت ویزیت با پوستر متفاوت است پوستر با کاتالوگ و ... زمان ثبت سفارش طراحی میتوانیم زمان دقیق تحویل طراحی برای شما تعیین کنیم.
برای طراحی پاکت نامه چه نکات مهمی را باید در نظر گرفت؟
  • ابعاد پاکت خود را منطبق بر نقشه مونتاژ تنظیم کنید.
  • لب چسب پاکت باید سفید (بدون رنگ) باشد تا صحافی پاکت به درستی انجام شود.
  • درب پاکت باید نسبت به پشت پاکت به صورت وارونه مونتاژ شود.
  • برای گرفتن راهنمای بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.
چاپ افست چیست؟
افست معمول ترین روش چاپ در ایران است که به دلیل سابقه نسبتاً طولانی و تجربه‌های فراوانی که در سیستم‌های آن انجام شده است به یکی از بهترین و ارزان ترین روش‌های چاپ تبدیل شده است. بنای چاپ افست بر ترکیب رنگ‌ها بر اساس چهار رنگ آبی(C)، سرخابی (M)، زرد (Y) و سیاه (K) است. شاخص عمومی افست تیراژ معمولا بالای سفارشات است که به طور معمول هزار نسخه است.
چاپ دیجیتال چیست؟
این نوع چاپ برای کارهایی با تیراژ کمتر و در بازه زمانی سریع تری انجام می‌شود. رنگ مورد استفاده در دستگاههای چاپ دیجیتال به صورت پودری می باشد. چاپ دیججیتال از کیفیت بالایی برخوردار است ولی برای بعضی ازجنس ها، چاپ افست گزینه بهتری می‌تواند باشد.
تفاوت میان چاپ افست و دیجیتال چیست؟
چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست برای تیراژ های پائین به صرفه تر می باشد. از نظر کیفیتی هر دو در یک سطح هستند و فقط جنس رنگ مورد استفاده در آنها با هم متفاوت است.
CMYK چیست؟
CMYK فرمت رنگی است که در واقع مخفف چهار رنگ: زرد (Yellow)، قرمز (Magenta)، آبی (Cyan) و رنگ مشکي (Black) می‌باشد، که ترکیب این چهار رنگ، مجموعه تقريباً نامحدودی از رنگ‌ها را ايجاد مي کند. بر خلاف مُد رنگی RGB که برای کارهای نمایشی و یا مانیتوری استفاده می‌شود، این مُد رنگی برای کارهای چاپ افست استفاده می‌شود.
چرا برش ها با 2 الی 3 میلیمتر اختلاف صورت می‌گیرد؟
به علت خطا در هنگام برش فایل نهایی چاپی باید باید 2 الی 3 میلیمتر فاصله صورت بگیرد
طراحی بسته بندی چطور می تواند برند را معرفی کند؟
پاسخ دادن به این سوال می تواند کمک بسزای در انتخاب رنگ، فونت و بافت اصلی طراحی بسته بندی شما داشته باشد. با این عناصر می شود داستان و پیام اصلی برند را به خوبی به مخاطب منتقل کرد، همچنین بخش زیادی از طراحی بسته بندی مشخص می شود و کار طراح گرافیک تا حد زیادی مشخص خواهد شد.
محصولی که برای آن طراحی بسته بندی انجام می شود چقدر هزینه دارد؟
ارزش و قیمت محصولی که قصد دارین برای آن طراحی بسته بندی انجام بدهید، تا حد زیادی در انتخاب نوع طراحی بسته بندی تاثیر دارد. مسلما برای محصولاتی که گران قیمت هستند، طراحی بسته بندی باید به گونه ای انجام شود که نشان دهنده ی ارزش آن محصول باشد و به نوعی ارزشمند بودن آن محصول در نگاه اول به بسته بندی آن کاملا درک شود.