سوالات متداول

مراحل تولید تیزر چگونه است؟
برای سفارش تیزر تبلیغاتی مراحلی همچون نیازسنجی از کارفرما، ایده‌پردازی، سناریونویسی، استوری برد، تصویربرداری، عکاسی، ضبط نریشن، انتخاب موسیقی و تدوین تخصصی صورت می‌گیرد.
تحویل سفارش و خروجی نهایی چقدر زمان می برد؟
زمان تحویل سفارش به عوامل مختلفی بستگی دارد برای پاسخ به این سوال باید بگویم به طور کلی می تواند از 1 الی 4 هفته تحویل سفارش زمان ببرد. این مدت زمان ذکر شده با بررسی های کارشناسی شده گروه متخصص ما در زمان عقد قرارداد اعلام میگردد.
امکان اصلاحات در کدام مراحل ساخت تیزر وجود دارد؟
در زمان سناریو نویسی و استوری برد امکان پذیر می باشد، اصلاحات در مرحله استوری برد حداکثر تا دو مرتبه و در سناریو حداکثر تا چهار مرتبه امکان ویرایش را دارد ولی با در نظر گرفتم تعداد اصلاحات، باعث افزایش زمان تولید تیزر و در موارد دیگر امکان افزایش هزینه نهایی پروژه خواهد شد.
استوری بورد چیست؟
استوری بورد اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژه‌ای است که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و یا بازی رایانه‌ای منتهی شود. در استوری بورد، داستان به کمک تصاویر متوالی روایت می‌شود. این تصاویر معمولا بخش‌های کلیدی داستان هستند. استوری بورد مستقیما از فیلمنامه استخراج می‌شود.
آیا در تمام نقاط کشور خدمات قابل انجام است؟
بله... ما پروژه های گوناگونی را در سراسر نقاط کشور انجام داده ایم، همچنین آژانس ما خدمات خواسته شده را برای تمام نقاط کشور انجام می دهد.
آیا پیش از سفارش امکان دریافت مشاوره از کارشناسان و متخصصین آرنیکاگرافیک وجود دارد؟
بله... در صورت نیاز به مشاوره کاملا رایگان می توانید در قسمت منوی تماس با ما با پر کردن فرم پیشنهادات خود را ارسال کنید، می‌توانید در خواست خود را برای ما ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. یا در صورت تمایل می توانید با شماره 09134625226 تماس بگیرید.
آیا امکان پرداخت هزینه در چند مرحله و به صورت قسطی وجود دارد؟
بله. طبق قرارداد و توافق طرفین پرداخت هزینه می‌تواند در چند مرحله صورت بگیرد:
  • %50 از کل مبلغ در زمان عقد قرارداد بعنوان پیش پرداخت دریافت می‌گردد.
  • %25 از مبلغ کل قرارداد پس از تصویر برداری و تهیه آرشیو به شرکت پرداخت می‌گردد.
  • %25  باقی مانده از مبلغ کل قرارداد پس از تدوین فیلمبرداری به شرکت پرداخت می‌گردد.
اگر از نمونه تیزری که دیده شده مورد پسند باشد امکان ساخت تیزر مشابه به آن وجود دارد؟
بله. تنها لازم است که نمونه‌کار مدنظرتان را در اختیار گروه متخصص و حرفه ای ما قرار دهید تا مطابق آن خروجی موردنظر شما تولید شود.
ابزار های تولید تیزرهای تبلیغاتی شما چه مواردی هستند؟
  • دوربین کانن EOS 5D Mark III
  • OSMO
  • دوربین‌ GoPro
  • عکسبرداری و فیلمبرداری با Helicam به اعزای هر باطری
  • دستیار تصویر
  • تدوین
  • نریتور و استودیو برای یک صفحه
  • نوشتن و ادیت متن برای نریشن
  • نور و صدا جهت مصاحبه
ویژگی تیزرهای تبلیغاتی چیست؟
  • استفاده شده از یک ایده خلاقانه و با مفهوم ‌باشد.
  • از جذابیت ظاهری بسیار تاثیر گذاری استفاده شود.
  • سرعت انتقال پیام به مخاطب باید بسیار بالا باشد.
  • تولید تیزر باید بر اساس نیاز مخاطب باشد نه بر اساس سلیقه کارفرما.
  • هوشیار کردن مخاطب از محصول یا خدمات شما.
  • تیزر باید به گونه‌ای به مخاطب ارائه گردد که احساس کند محصول شما تمام نیازهایش را برآورده می‌کند.
  • مشتری را مجاب می‌کنید که به خدمات یا محصولتان نیاز اصلی دارند.
  • صحت اعتبار شرکت شما را به مخاطب نشان دهد.
تیزرهای تبلیغاتی در کجاها استفاده می‌شود؟
موارد استفاده از فیلم و تیزرهای تبلیغاتی را می‌توان در نمایشگاه‌ها برای معرفی محصول، کنفرانس‌ها و سمینارها، در سالن‌های انتظار و استراحت سازمان، در رسانه‌های تصویری عمومی و تخصصی جهت تبلیغات، استفاده به عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی، ارائه و معرفی یک یا چند محصول و یا خدمات یک سازمان، ارائه گزارش عملکرد سازمان، استفاده در مانیتورهای تبلیغاتی سطح شهر، در هتل‌ها و تالارها، شبکه‌های اجتماعی، وب سایت یک شرکت و یا وب سایت‌های اشتراک گذاری فیلم و همچنین در فیلم‌های آموزشی را نام برد.