سوالات متداول

هزینه عکاسی صنعتی چقدر است؟
شما با مراجعه به بخش تعرفه‌های خدمات در قسمت تعرفه عکاسی صنعتی می توانید قیمت های این مجموعه مشاهده و بررسی کنید.
هر فریم شامل تعداد عکس می باشد؟
هر فریم به معنای ۱۵ عدد عکس می باشد. هرچه تعداد عکس‌های سفارشی از طرف تولیدکنندگان بیشتر باشد، هزینه‌های عکاسی هر فریم در مجموع کمتر محاسبه می‌گردد.
پس از چه مدتی تصاویر به دست ما میرسد؟
پس از عکاسی مراحلی مانند انتخاب تصاویر مناسب، ویرایش تصاویر و واترمارک کردن تصاویر وجود دارد که پس پایان این مراحل که قانون بین ۴ الی ۵ روز زمان می برد، به دست شما می رسد.
برای عکاسی صنعتی محصولات ما در مکان شما باید باشد یا مکان خودمان؟
ما برای رفاه حال مشتریان خود برای تمام پروژه های عکاسی در مکان مشتری حضور پیدا کرده و تصاویر را در همان مکان با تمام امکانات و تجهیزات انجام می دهیم، با این رو نیاز به آوردن محصولات خود به آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک نمی باشید. همچنین می توانید پروژه های گوناگون را در قسمت نمونه کارها مشاهده کنید با این رو لازم به ذکر است با توجه عدم جابجایی محصولات، یکسری از مشتریان به دلیل بزرگ بودن و یا غیرقابل جابجا نمودن محصول در همان مکان پروژه عکاسی صورت میگیرد. در شرایط خاص به درخواست مشتری می توانیم محصولاتی را که قابل جابجایی و قابل حمل باشد را به آژانس آورده و از آنجا عکاسی کنیم.
در چه مناطقی می توانید برای عکاسی حضور داشته باشید؟
آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با توجه به تیم گسترده‌ای که دارد در تمام مناطق اصفهان می تواند حضور داشته باشد ولی هزینه ایاب و ذهاب به عهده مشتری می باشد که بعد از قرار بستن قرارداد در قرارداد منعقد می گردد.
آیا تمام تجهیزات شما کامل است؟
بله با توجه به گسترش فناوری روز دنیا و بروز رسانی تمام تجهیزات عکاسی برای با کیفیت تر شدن کار و رضایت مشتری ما از بروزترین تجهیزات و امکانات عکاسی و تولید تیزر های تبلیغاتی استفاده می کنیم لازم به ذکر است همه افراد تیم آرنیکا گرافیک یک تیم کاملا تخصصی و حرفه ای در این زمینه می باشند.
زمان تحویل تصاویر به صورت خام ارسال میشه تحویل داده می شود یا ادیت شده؟
پس از عکاسی تصاویر نهایی که تحویل شما داده می شود تصاویر ادیت شده و نورپردازی شده می‌باشد.
هزینه عکاسی تبلیغاتی به چه صورت پرداخت میگردد؟
  • %50 از کل مبلغ در زمان عقد قرارداد بعنوان پیش پرداخت دریافت می‌گردد.
  • %25 از مبلغ کل قرارداد پس از عکاسی و تهیه آرشیو به شرکت پرداخت میگردد.
  • %25  باقی مانده از مبلغ کل قرارداد پس از ادیت آرشیو (رتوش) به شرکت پرداخت می گردد.
مراحل اجرای موضوع قرارداد شما چگونه است؟
  • پرداخت مبلغ پیش پرداخت بر اساس شرایط ذکر شده در تعرفه هزینه عکاسی و تعداد فریم مشخص می گردد .
  • دریافت اطلاعات اولیه، نظرات و پیشنهادات مد نظر کارفرما در خصوص عکاسی و چگونگی ادیت موضوع قرارداد.
  • تایید یکی از طرح های اولیه ارائه شده و یا اعمال نظر کارفرما در خصوص یکی از فریم های ارائه شده .
  • اعمال تغییرات احتمالی کارفرما بر روی طرح های اولیه ارائه شده توسط عکاس و تایید نهایی آرشیو اولیه.
  • پرداخت مرحله دوم مبلغ قرارداد بر اساس شرایط فوق الذکر .
  • تکمیل و ارائه نهایی موضوع قرارداد توسط عکاس.
  • تحویل نهایی موضوع قرارداد بر روی DVD به نماینده کارفرما و دریافت رسید، پایان قرارداد.
  • دریافت نسخه قرارداد کارفرما و ابطال آن.