سوالات متداول

اهداف اصلی تبلیغات محیطی چیست؟
هداف اصلی تبلیغات محیطی مانند دیگر روش های بازریابی، معرفی و شناسایی محصولی به مشتریان و مخاطبان می باشد، با این تفاوت که در تبلیغات محیطی قبل از اینکه مخاطب به مرکز خرید و یا بازار مراجعه نماید، نام محصول خدمات در ذهن او حک شده است.
مزایای تبلیغات محیطی چیست؟
  • به سمع و نظر رساند برند شما برای عموم باعث کسب در آمد بیشتر شما می شود.
  • بهترین روش ابزاری برای دسترسی به سود و همچنین فروش بیشتر می باشد.
  • باعث شناخته شدن شما و محصولتان خواهد شد.
  • کسب در آمد بیشتر در حیطه کار شما.
انواع تبلیغات محیطی کدامند؟
یکی از اهداف هر آژانس تبلیغاتی رساندن و انتقال نام برند به قشر عمده‌ای از مردم است. این مهم را تبلیغ در سطح شهر و خیابان به خوبی می‌تواند انجام دهد و به همین دلیل است که با وجود این همه پیشرفتی که در تکنولوژی و به تبع آن بازاریابی دیجیتال صورت گرفته هنوز که هنوز است استفاده از انواع تبلیغات محیطی هیچ از رونق نیفتاده، سهل است رایج تر و شایعتر نیز شده است. علاوه بر بیلبوردهای سنتی، مبلمان شهری و تبلیغات ترانزیت، در بیست سال اخیر انواع مختلفی از تبلیغات محیطی دیگر نیز سر برآورده‌اند. این انواع تبلیغات محیطی معمولا برای تقویت و پشتیبانی برنامه‌های دیگر رسانه‌های تبلیغاتی و با در نظر گرفتن پوشش مخاطبان محدود به کار می‌روند. از این دسته تبلیغات می‌توان به بنرهایی که در آسمان ظاهر می‌شوند، تا تله‌کابین‌های پیست‌های اسکی و صندلی آرایشگاه‌ها اشاره کرد. انواع تبلیغات محیطی عبارت اند از:
  • تبلیغات بیلبوردی
  • استفاده از وسایل خیابان برای تبلیغ از جمله ایستگاه اتوبوس، تلفن عمومی و موارد این قبیل
  • موبایل بیلبورد.
  • تبلیغات چریکی (پارتیزانی).
  • استفاده از پروژکتور بر روی ساختمان‌ها.
  • نمایش‌گرهای درون دانشگاه‌ها.
  • رسانه‌های داخل پمپ بنزین‌ها.
  • رسانه‌های ساحلی.
  • بیلبوردهای متحرک (که بر پشت افراد حمل می‌شوند).
  • نمایش‌گرهایی در پیست‌های اسکی.
  • تبلیغات درون داروخانه‌ها.
  • تبلیغات درون هتل‌ها.
آیا چاپ روی CD هم دارید؟
چاپ مستقیم روی CD در دستور کار آژانس ما نیست، اما به صورت واسطه ای چاپ روی CD انجام می‌شود و حداقل سفارش هم 50 عدد به بالا می‌باشد.
رزولوشن و فایل مناسب برای چاپ بنر کدام است؟
رزولوشن نسب به سایز نسبت عکس دارد، یعنی هر چه کار بزرگتر رزولوشن پایین‌تر ولی با ابعاد واقعی، به عنوان مثال برای یک فایل 90 × 200 رزولوشن 100 تا 150 کافیست و برای یک کار 200 در 300 سانتیمتر رزولوشن 100 کافیست یا برای یک کار 300 × 400 روزلوشن 72 کافیست به شرط آنکه ابعاد واقعی و از ابتدا با ابعاد واقعی طراحی شده باشد.
تفاوت فلکس با بنر چیست؟
بنر مناسب برای بیلبوردها است و فلکس به دلیل جنس ضخیم‌تر که قابلیت عبور نور را دارد، برای تابلوهای تبلیغاتی و مراکز فروش مناسب می‌باشد.