سوالات متداول

ساعت کاری آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک به چه صورت می باشد؟
جهت اطلاع از ساعت کاری این ژآنس می توانید با مراجه به بخش تماس با ما اطلاعات مورد نظر از قبیل آدرس ما در شبکه های مجازی، تلفن های تماس، آدرس و همچنین ساعت کاری این واحد را مطالعه کنید.
خدمات آژانس تبلیغات آرنیکا گرافیک چیست؟
تخصص آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک با هدف "ما گرافیک بسیار زیبایی را ایجاد می‌کنیم"، پیشرو در تولید موشن گرافیک، طراحی تبلیغات، طراحی وب سایت و همچنین بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر، مالتی مدیا، تولید تیزرهای تبلیغاتی، عکاسی تبلیغاتی، طراحی گرافیکی، طراحی لوگو، کاتالوگ، طراحی بیلبورد تبلیغاتی، طراحی پوستر و بروشور، ست اداری، طراحی بنر استند و... به صورت کاملاً خلاقانه و تضمین شده می باشد. خدماتی که این شرکت ارائه می دهد بسته به نیازهای تجاری و بازار هدف شما، متغیر خواهد بود.
تعداد پرسنل های این واحد به چه صورت می باشد؟
ژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک به وجود دپارتمان های مخلفت از قبیل: دپارتمان طراحی گرافیک، دپارتمان طراحی سایت، دپارتمان سئو و بهینه سازی سایت، دپارتمان تولید تیزر و عکاسی تبلیغاتی، دپارتمان طراحی لوگو، دپارتمان موشن گرافیک، دپارتمان عرضه هدایای تبلیغاتی از نیروی های جوان، متعهد، متخصص و مجرب استفاده می نماید. فعلا و در حال حاضر تعداد نیرو های این واحد 5 نفر می باشد. 1 نفر طراح و سئو کار سایت، 1 نفر بازاریاب و حسابدار، 2 نفر عکاس و فیلمبردار تیزرهای تبلیغاتی و 1 نفر طراح امور گرافیک می باشد.
مراحل همکاری با آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک به چه صورت می باشد؟
مراحل همکاری با آژانس تبلیغاتی ما در چند مرحله صورت می‌گیرد، با این رو در حالی که مشتریان، ما را از طریق وب‌سایت، تبلیغات، معرفی آژانس تبلیغاتی ما به عنوان یکی از بهترین آژانس‌های تبلیغاتی در استان اصفهان توسط مشتریان به همکاران و دوستان خود و یا ... پیدا و به ما مراجعه می‌کنند، با ارائه مشاوره‌های تخصصی و کارشناسی شده به آن‌ها، که باید با دید بهتر و باز به سوی عملی که نیاز به انجام آن داشتند به صورت حضوری یا ارتباط تلفنی، سوق دهیم. پس از مشاوره، خواسته‌ها و نیازهای مشتریان را با در نظر گرفتن نظرات کارشناسی شده توسط تیم ما، به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. بعد از آن با تعیین هدف مشتری از نوع تبلیغات، با بستن عقد قرارداد بین طرفین بعد از تعیین مبلغ قرارداد، اجرای پروژه صورت می‌پذیرد. شروع انجام کار با پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل قرارداد از سوی مشتری آغاز می‌گردد. پس پرداخت با ارسال اطلاعات کامل و لازم از سمت مشتریان عزیز، طرح اولیه پروژه پس از اجرا، برای مشتری ارسال می‌شود و با ارائه پروژه و تایید نهایی آن توسط مشتری، ۳۰ درصد از الباقی مبلغ قرارداد از سوی مشتری پرداخت می‌شود. با توجه به روند ذکر شده پس از آن که پروژه به صورت کامل بدون هیچ عیب و نقصی توسط مشتری نهایی شد، پروژه با رضایت کامل مشتری، تحویل داده می‌شود، که بعد از آن هزینه پروژه بصورت کامل تسویه شده و پایان قرارداد صورت می‌گیرد.
چه مقدار زمانی برای انجام سفارشات طراحی لازم است؟
مدت زمان طراحی تبلیغات از قبیل: طراحی لوگو، کاتالوگ، ست اداری، پوستر و ... در سفارشات ممکن از کمتر از یک هفته به طول بینجامد این زمان در حالت سفارشات عادی می باشد. در برخی موارد نیز ممکن است با توجه به مشکلات و یا حجم سفارشات این زمان تغییر کند. در طراحی هایی از قبیل: کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی، مهر، اوراق اداری و ... ممکن از کمتر از 24 ساعت و یا در حالت دشوار تر بیشتر از 24 ساعت زمان ببرد. باید در نظر داشت مدت زمانی طراحی تبلیغات بستگی به شرایط فعلی طراح و طرح داشته باشد.
هزینه طراحی و تبلیغات به چه صورتی می باشد؟
تعرفه طراحی تبلیغات و همچنین سایر خدمات آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک در قسمت تعرفه خدمات در منوی درباره ما درج گردیده است، در صورتی استعلام قیمتی که شما در نظر دارید در لیست موجود نمی باشد. می تواند به شماره09134625226 تماس گرفته و استعلام قیمت کنید و یا در منوی تماس با ما با پر نمودن فرم تماس با ما در خواست خود را برای ما ثبت نمایید تا بتوانید به در خواست شما پاسخ دهیم.
چه اطلاعاتی را برای طراحی باید ارسال کنیم؟
برای انجام سفارشات طراحی شما لازم است متن ها و عکس ها و سلایق دلخواه خود را برایمان ارسال کنید تا در هنگام ثبت سفارش درج شود، در غیر اینصورت طراحی به سلیقه تیم تخصصی آرنیکا گرافیک انجام خواهد شد
آیا تخفیف در سفارشات عمده وجود دارد؟
در صورت سفارش عمده طراحی تبلیغات بسته به نوع سفارش از 5 تا 10 درصد تخفیف از کل شفارشات شما داده میشود. به این صورت که اگه شما چندین سفارش طراحی داشته باشید مانند طراحی لوگو، ست اداری، کاتالوگ و ... 5 تا 10 درصد از کل هزینه های شما کسر خواهد شد. و همچنین اگر شما جزء مشتریان همیشگی این آژانس قرار بگیرید از شرایط خاص این آژانس قرار خواهد گرفت.
درصورت عدم تایید طرح برگشت هزینه وجود دارد؟
خیر... زمانی که شما ثبت سفارش انجام میدهید به منزله قبول کردن و اعتماد کردن به آژانس تبلیغاتی آرنیکا گرافیک برای انجام طراحی های شما می باشد. پس از واریز وجه برای طراحی های شما امکان واریز وجه در صورتی امکان است که تیم تخصصی ما استارتی برای اجرای کار شما نزده باشند. در غیر این صورت فقط امکان 3 بار تغییرات رایگان برای طرح شما وجود دارد.
منظور از 3 تغییر رایگان بعد از طراحی سفارش چیست؟
کلیه سفارشات طراحی شما، پس از تحویل امکان ۳ تغییر رایگان را دارند. بدین صورت که شما مایل به تغییری جزئی همانند رنگ، متن، آیکون و یا … باشید پس از ۴۸ ساعت بعد از تحویل بصورت رایگان انجام خواهد شد. تغییراتی که از جانب شما تایید شوند امکان ویرایش مجدد را ندارند.
آیا فایل لایه باز پس از پایان طراحی ارسال خواهد شد؟
خیر. امکان ارسال فایل لایه باز طرح در صورتی امکان پذیر می باشد که با پرداخت هزینه اندک به آژانس ما از طرف شخص سفارش دهنده پرداخت گردد. در غیر اینصورت امکان پذیر نیست. لازم به ذکر است یکسری از مشتریان سفارشاتی از قبیل طراحی صفحات شبکه های مجازی به آژانس ما می دهند، این نوع سفارشات ملزم به ارسال فایل لایه باز محدود به ادیدت را به صورت رایگاآ ان هم به خواسته خوده مشتری می باشیم.
چطور می توانم سفارشات خود را ثبت کنم؟
به صورتی حضوری و تلفنی پس از انجام عقد قرار داد سفارشات شما ثبت و در مرحله طراحی قرار خواهد گرفت.
از کجا مطمئن شوم که آژانس شما طرحی را اجرا می کند که من خوشم بیاید؟
ما پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه تصمیم برای ثبت سفارش اول نمونه کارهای طراحی آژانس ما را در قسمت نمونه کارها مشاهده کنید و خود جای همان مشتری قرار دهید و تصور کنید که آن مشتری چه چیزهای نیاز داشته و از طرحشان چه پلن های دریافت کرده اند. با توجه به سال ها فعالیت در این عرصه به خوبی سلایق و خواسته های مشتریان خود را میدانیم و سعی بر رضایت کامل مشتری داریم. رضایت مشتری بهترین و الزامی ترین نکته برای سر لوحه قرار دادن کار خود می دانیم.
اگر طرحی که اجرا کردید مورد پسند نبود چه باید کرد؟
از آنجایی که رضایت مشتری را یکی از مهمترین اصول کارمان قرار داده ایم، کل سفارشات طراحی را تا جایی که معقول باشد تغییر خواهیم داد و طبق سلیقه و درخواست شما طرح را تغییر می دهیم. مطمئن باشید در نهایت طرحی را تحویل می گیرید که واقعاً دوستش دارید و از آن راضی هستید.
امکان طراحی سفارش خود قبل از پرداخت وجه وجود دارد؟
متاسفانه خیر... به این دلیل که برای هر سفارش، ایده پردازی خاص خودش را انجام می دهیم و وقت و زمانی صرف آن می شود، انجام این کار امکانپذیر نیست. انجام سفارشات و مشاهده اتود و طرح، تنها بعد از درخواست سفارش و پرداخت 30 درصد از کل مبلغ قرارداد امکانپذیر هست.
اگر بعد از چاپ پروژه دارای غلط املایی باشد، مسئولیت آن با چه کسی است؟
همانگونه که در زمان عقد قرارداد در بنده های آن ذکر شده است هرگونه غلط املایی، اشکال در نوشتار بعد از تایید مشتری به عهده خود مشتری می باشد. یعنی زمانی که مرحله آخر طرح به پایان می رسد برای ارسال به چاپخانه اول برای مشتری ارسال می گردد. پس از مطالعه دقیق و بررسی جزئیات کامل طرح و دریافت تائیدیه نهایی از سمت مشتری برای چاپ ارسال می شود. در مواقعی ما مسئولیت این مورد را قبول خواهیم کرد که یا بدون دریافت تائیدیه از سمت مشتری برای چاپ ارسال شود و یا در رنگ و تصاویر موجود در طرح اشکالات و تغییراتی رخ داده باشد.
منظور از روز کاری چیست؟
یعنی روزهایی که تعطیل رسمی نباشند. تمام روزهای تعطیل رسمی موجود در تقویم رسمی، مانند جمعه ها و تعطیلات مناسبتی، از قائده روزهای کاری خارج هستند و جزو روزهای کاری محسوب نمی شوند.
من برای سفارش خود عجله دارم. آیا ممکن است سریعتر از موعد بتوانم تحویل بگیرم؟
بله می توانید ولی با این تفاوت که سفارش شما مشمول +30٪ افزایش هزینه طراحی می شود.
فایل های طراحی شده را چگونه برای ما ارسال می کنید؟
پس از تایید نهایی مشتری، فایل ها به صورت با کیفیت و با فرمت JPG در قالب یک CD به مشتری تحویل خواهیم داد و می توانیم با دریافت شماره تلگرام مشتری آنها را به صورت فایل برای مشتری ارسال کنیم.
آرشیو طراحی های مشتریان خود را تا چه مدت زمانی نگه میدارید؟
سعی بر نگه داری همیشه اطلاعات و فایل های طراحی شده مشتریان را داریم، کوشا هستیم که برای هر زمانی قصد دریافت مجدد فایل، درخواست تغییرات یا تجدید سفارش چاپ داشتید، فایل در دسترس باشد. نگران آن نباشید.
آیا در زمینه کاری من نمونه کار ندارید؟
زمينه فعالیتی در بحث طراحی موضوع بسیار حائز اهمیتی نيست. مي توانید از بين نمونه کارهای موجود در سايت، به قدرت ايده پردازی و توانايی طراحان ما، نسبت به موضوعات شغلی و همچنین ایده بکار رفته در آن طرح دقت کنيد تا با کيفيت و توانايی طراحی، متناسب با مشاغل مختلف آشنا بشيد.